Փոխկապակցված Եվրոպա | EUNewsletter

Փոխկապակցված Եվրոպա

6 May 2011


Եվրոպական հանձնաժողովը ներկայացրել է Եվրոպայի նոր տրանսպորտային նախագիծ, որը ենթադրում է ստեղծել միասնական եվրոպական տրանսպորտային գոտի` փոխկապակցելով Եվրոպայի ավտոճանապարհային, երկաթգծի, ջրային և օդային տրանսպորտի համակարգերը:
Նախագիծը, որը ենթադրվում է իրականացնել մինչև 2050 թվականը, ուղղված է միջքաղաքային, ներքաղաքային, ինչպես նաև երկարատև ուղևորությունները դյուրին դարձնելուն: Նախագիծը կոչ է անում

  • քաղաքներում հրաժարվել բենզինով աշխատող մեքենաներից,
  • ավելի քան 300 կմ տարածություն միջքաղաքային ուղևորափոխադրումների և բեռնափոխադրումների առնվազն 50 տոկոսը կատարել երկաթգծի կամ ջրային տրանսպորտի միջոցով,
  • մինչև 40% ավելացնել կայուն ածխածնային վառելիքի կիրառումը ավիաընկերություններում,
  • կրճատել առևտրային նավերից ածխաթթու գազի արտանետումը:

Նախագծի իրագործումը կնպաստի, որպեսզի ԵՄ-ն մինչև 2050 թ. կրճատի տրանսպորտային միջոցների արտանետած ածխաթթու գազի 60%-ը և նվազեցնի տարածաշրջանի կախվածությունը ներկրվող նավթի ծավալներից:

Ծրագրի տրանսպորտային ենթակառուցվածքները ֆինանասավորելու համար ԵՄ-ն կմշակի «վճարում է օգտագործողը» և «վճարում է աղտոտողը» սկզբունքները և կհամակարգի դրանք:

Փոխկապակցված Եվրոպայի այս տեսլականը նաև նպատակ ունի`

  • խրախուսելու նոր տեխնոլոգիաների, վառելիքի ու տրանսպորտի կառավարման համակարգերի զարգացումը
  • համակարգելու ազգային ավիափոխադրումների վերահսկումը «ԵՄ-ի միացյալ եվրոպական օդային տարածք» ծրագրի միջոցով և մինչև 2020 թվականը տարածելու այն Եվրոպայի միասնական ավիացիոն գոտու մեջ մտնող 58 երկրներում:
  • տեղակայելու տրանսպորտային միջոցների կառավարման արդյունավետ համակարգեր,
  • 50%-ով կրճատելու ավտոճանապարհային պատահարների թիվը մինչև 2020 թ. և մինչև 2050 թ. 0-ի հասցնելու զոհերի թիվը:

Ավելին` http://ec.europa.eu/news/transport/110328_en.htm

Փոխկապակցված Եվրոպա

Եվրոպական հանձնաժողովը ներկայացրել է Եվրոպայի նոր տրանսպորտային նախագիծ, որը ենթադրում է ստեղծել միասնական եվրոպական տրանսպորտային գոտի` փոխկապակցելով Եվրոպայի ավտոճանապարհային, երկաթգծի, ջրային և օդային տրանսպորտի համակարգերը: Նախագիծը, որը ենթադրվում է իրականացնել մինչև 2050 թվականը, ուղղված է միջքաղաքային, ներքաղաքային, ինչպես նաև երկարատև ուղևորությունները դյուրին դարձնելուն: Նախագիծը կոչ է անում
  • քաղաքներում հրաժարվել բենզինով աշխատող մեքենաներից,
  • ավելի քան 300 կմ տարածություն միջքաղաքային ուղևորափոխադրումների և բեռնափոխադրումների առնվազն 50 տոկոսը կատարել երկաթգծի կամ ջրային տրանսպորտի միջոցով,
  • մինչև 40% ավելացնել կայուն ածխածնային վառելիքի կիրառումը ավիաընկերություններում,
  • կրճատել առևտրային նավերից ածխաթթու գազի արտանետումը:
Նախագծի իրագործումը կնպաստի, որպեսզի ԵՄ-ն մինչև 2050 թ. կրճատի տրանսպորտային միջոցների արտանետած ածխաթթու գազի 60%-ը և նվազեցնի տարածաշրջանի կախվածությունը ներկրվող նավթի ծավալներից: Ծրագրի տրանսպորտային ենթակառուցվածքները ֆինանասավորելու համար ԵՄ-ն կմշակի «վճարում է օգտագործողը» և «վճարում է աղտոտողը» սկզբունքները և կհամակարգի դրանք: Փոխկապակցված Եվրոպայի այս տեսլականը նաև նպատակ ունի`
  • խրախուսելու նոր տեխնոլոգիաների, վառելիքի ու տրանսպորտի կառավարման համակարգերի զարգացումը
  • համակարգելու ազգային ավիափոխադրումների վերահսկումը «ԵՄ-ի միացյալ եվրոպական օդային տարածք» ծրագրի միջոցով և մինչև 2020 թվականը տարածելու այն Եվրոպայի միասնական ավիացիոն գոտու մեջ մտնող 58 երկրներում:
  • տեղակայելու տրանսպորտային միջոցների կառավարման արդյունավետ համակարգեր,
  • 50%-ով կրճատելու ավտոճանապարհային պատահարների թիվը մինչև 2020 թ. և մինչև 2050 թ. 0-ի հասցնելու զոհերի թիվը:
Ավելին` http://ec.europa.eu/news/transport/110328_en.htm